Veelgestelde vragen

Op deze pagina staan enkele veelgestelde vragen over het assortiment en de webwinkel van Post & Papier weergegeven. Staat jouw vraag er niet mij? Neem dan contact met mij op.
Let op! Informatie over verzending en betaling, retourneren, sparen voor korting, sparen voor cadeaus, services van Post & Papier, goodies en klachten staat op aparte pagina’s. Check deze eerst alvorens je contact opneemt.
Is het ook mogelijk om met postzegels te versturen? Nee, helaas niet. Om de producten goed te beschermen tijdens de verzending, maak ik gebruik van enveloppen en dozen waar het pakje te zwaar van wordt. Bovendien kan ik nu alle bestellingen traceren. Er is een product niet meer op voorraad, hoe snel komt het product weer binnen? Dit hangt af van wanneer ik weer een bestelling kan plaatsen bij de leverancier of drukker. Je mag me altijd een berichtje sturen om te vragen, maar bij ieder tijdelijk uitverkocht product is het mogelijk om je in te schrijven op de wachtlijst. Zodra het product dan weer op voorraad is, krijg je een mailtje. Ik kan je helaas niet persoonlijk op de hoogte stellen via social media bijvoorbeeld. Ik ben een meeting of swap aan het organiseren. Kun jij goodies aanleveren? Helaas kan ik hier op dit moment niet aan mee doen. Ik wil graag mijn abonnement stopzetten. Jammer! Maar dit kan uiteraard. Ga naar jouw account en klik ‘subscriptions’ aan. Hier kun je jouw abonnement stopzetten. Hij zal dan op ‘afwachtende annulering’ komen te staan totdat de volgende betaaldatum voorbij is. Er wordt echter geen geld meer afgetrokken van jouw rekening. Waar laat jij jouw producten drukken? Helaas, dit is het geheim van de smid. Ik heb veel tijd, moeite en energie gestoken in het vinden van drukkers voor mijn producten. Ik vind het geweldig dat je mijn producten mooi vindt, maar een bakker vertelt ook niet welke ingrediënten er in zijn brood zitten. Ik heb een Instagram account, YouTube kanaal, blog e.d. Wil je met mij samenwerken? Nee. Als ik op zoek ben naar mensen die mijn producten willen promoten, ga ik zelf op zoek. Ik heb hier een select groepje brand reps voor. Mag ik jouw brand rep zijn? Als ik op zoek ben naar nieuwe brand reps, laat ik dit weten via mijn social media kanalen. Houd deze dus in de gaten! Worden de prijzen in de webwinkel en in het winkelmandje exclusief of inclusief btw weergegeven? Alle prijzen worden inclusief btw weergegeven. Hoe kan ik een kortingscode gebruiken? Als je een kortingscode hebt, kun je deze invoeren in de winkelwagen. De korting wordt dan automatisch berekend. Mijn bestelling is nooit/(nog) niet aangekomen nadat het verzendbewijs is gestuurd, wat nu? Neem even contact met mij op, dan kijken we samen wat er aan de hand is. Wanneer en waar kan ik mijn bestelde printable downloaden?  Direct na aankoop via de e-mail die je krijgt ter ontvangst. Heb je een account? Dan kun je jouw printables ook via de website bekijken. De kleuren op papier verschillen van de kleuren op mijn scherm, hoe kan dit? De kleuren op het scherm en op papier verschillen altijd iets van elkaar. Ieder scherm kan namelijk apart ingesteld zijn waardoor je andere tinten ziet. Ik heb een eigen (web)winkel, kan ik producten bij JouwJournal.nl inkopen? Nee. Je kunt wel mijn eigen papiercollectie Nouk-san inkopen. Ik heb een eigen collectie/lijn, heb je interesse om bij mij in te kopen? Misschien. Je mag me altijd benaderen, dan kan ik kijken of het iets voor Post & Papier is. Ik wil graag een beoordeling achterlaten over JouwJournal.nl. Leuk! Ik ben aangesloten bij WebwinkelKeur. Hier kun je beoordelingen achterlaten. Deze beoordelingen komen via een pop-up in het menu en de footer te staan. Alvast bedankt! Ik wil graag een review schrijven over een product, hoe kan ik dit doen? Door naar het product te gaan en op de tab ‘review’ te klikken. Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen? Nee, je kunt ook als gast bestellen. Je hebt dan echter geen extra voordelen, zoals het sparen van punten en het bekijken van eerdere bestellingen.